Kontynent : Europa
Nazwa obiektu geograficznego....... ( należy wpisać )
Szerokość geograficzna 38 stopni N a szerokość geograficzna 24 stopnie E


Kontynent : Azja
Nazwa obiektu geograficznego : ...... ( należy wpisać )
Szerokość geograficzna 28 stopni N długość geograficzna 87 stopni E

Kontynent : Ameryka Północna
Nazwa obiektu geograficznego : Ottawa
szerokość geograficzna ..... szerokość geograficzna ...... ( należy wpisać)

Kontynent : Australia
Nazwa obiektu geograficznego : Canberra
szerokość geograficzna ..... szerokość geograficzna ...... ( należy wpisać)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-30T18:03:43+02:00
Kontynent : Europa
Nazwa obiektu geograficznego Ateny
Szerokość geograficzna 38 stopni N a szerokość geograficzna 24 stopnie E


Kontynent : Azja
Nazwa obiektu geograficznego : Mount Everest
Szerokość geograficzna 28 stopni N długość geograficzna 87 stopni E

Kontynent : Ameryka Północna
Nazwa obiektu geograficznego : Ottawa
szerokość geograficzna 45 N długość geograficzna 75 W

Kontynent : Australia
Nazwa obiektu geograficznego : Canberra
szerokość geograficzna 35 S
długość geograficzna 149 E
12 3 12
2009-09-30T18:03:58+02:00
1) Ateny
2) Mt. Everest
3) 46 stopni N i 77 stopni W
4) 34 stopnie S i 149 stopni E
6 3 6