Odpowiedzi

2010-01-20T21:51:21+01:00
X-liczba dobrze rozwiazanych zadan
x*10-(20-x)*5=80
10x-100+5x=80
15x=180
x=12
1 5 1
2010-01-20T21:52:12+01:00
12*10=120
8*5=40
120-40=80
dobrze rozwiazał 12 zadan a źle 8 zadań
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-20T22:02:18+01:00
X-dobre rozwiazane
y-błędnie rozwiazane


x+y=20
10x-5y = 80

x=20-y
10(20-y) - 5y = 80

200-10y - 5y = 80
-15y = -120
y=8
x=12

12 zadań rozwiązał poprawnie, a 8 źle.
2 5 2