Odpowiedzi

2010-01-20T21:59:19+01:00
- najważniejsze jest wnętrze,którego nie możemy kupić ,w przeciwieństwie do ciuchów
-człowieka zdobi jego charakter

mam nadzieję ,że pomogłam ;]
2010-01-20T22:00:15+01:00
Po pierwsze człowieka nie ocenia się po wyglądzie lecz charakterze, oczywiście schludność też jest ważna choć nie najważniejsza w życiu. Czy widząc kogoś z daleka dowiemy się jaki on jest? Nie. To jak ktoś się ubiera i jaki ma styl w ogóle nie ma znaczenia. Osobowości ludzi poznajemy poprzez rozmowy a nie przez wzrok. Nie szata zdobi człowieka, lecz jego wnętrze.
Moim zdaniem poznawanie kogoś poprzez wygląd może czasami zawierać jakiś niemiły " haczyk"
proszę
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-20T22:02:18+01:00
Nie szata zdobi człowieka lecz człowiek szate.Nie jest ważne ile kto ma pieniędzy jak się ubiera tylko to co ma w środku jakie jest jego wnętrze,dusza.W obecnych czasach ludzie zwracają uwagę na ubiór.Jeśli nie masz markowych ciuchów jesteś nikim nikt nie patrzy kim jeteś.takie postępowanie jest karygodne,bo czy dobra materialne są ważniejsze niż życzliwoś,miłość pomoc?
Nie,to jacy jesteśmy środku powinno interesować ludzi.
Należy pamiętać,aby najpierw porozmawiać z taką osoba a następnie ją oceniać.