Przetłumacz na polski :

hello Du!
Fahrst Du gern Rad? Liest Du bucher oder Jugendzeitungen? Magst Du Korn oder Eminem ? Schreib mir! Ich bin 14 und suche Freunde.Ich schreibe 100%ig zuruck.

Hi Boys. Ich bin 14,heisse carola und wohne in Berlin.Meine Hobbys:Skifahren,Fotografieren,Partys und Klavierspielen.Ich suche einen Freund.


Hallo Leute!

Wer isst gern Pizza und mag keinen Sport? Ich (Volker,15) liebe Pizza und Julia Roberts,reite gern und schlafe sehr lange.Sclafst Du auch lange,dann schreib mir.Ich beantworte all E-mails mit Foto.

Hi Leute!

Wer liebt Theater sieht Filme liest BÜcher und schreibt gern Briefe ? Ich ,Maria 14 unsportich aber sympathisch suche eine Freundin.


3

Odpowiedzi

2010-01-20T22:01:05+01:00
Hello!
Lubisz być kierownicą? Czy czytasz Bucher gazet lub młodzieży? Czy jak kukurydza czy Eminem? Napisz do mnie Mam 14 i patrząc Freunde.Ich pisać jest w 100% z powrotem.

hej chłopcy. Ja jestem 14 na gorąco, a ja mieszkam w carola Berlin.moje hobby: narciarstwo, fotografia.


Cześć ludzie!

Kto lubi jeść pizzy i nie lubią sportu? I (Volker, 15) pizza miłości i Julia Roberts, jak jazda konna, a sen bardzo lange.Sclafst was zbyt długo, po czym wpisz mir.Ich odpowiedzi na wszystkie e-maile ze zdjęciem.

Cześć ludzie!

Każdy, kto kocha kino i teatr daje czytanie książek, jak pisanie listów? I, Maria 14 unsportich ale sympatyczny szuka dziewczyny.
2010-01-20T22:06:17+01:00
Hello!
Lubisz jeździć za kierownicą? Czy czytasz książki lub gazety dla młodzieży? KoRn czy Eminem? Napisz do mnie Mam 14 i szukam przyjaćiół .Odpiszę w 100%.

Hej chłopcy. Mam 14 lat, nazywam się Carola , mieszkam w Berlinie.Moje hobby: narciarstwo, fotografia, strony i gra na pianinie.Szukam przyjaciela.


Cześć ludzie!

Kto lubi jeść pizze i nie lubi sportu? I (Volker, 15) pizza miłości i Julia Roberts, jak jazda konna, a spać bardzo długo .Też śpisz długo- napisz do mnie .Odpowiadam na wszystkie e-maile ze zdjęciem.

Cześć ludzie!

Każdy, kto kocha kino i teatr ,czytanie książek, jak pisanie listów? , Maria 14 niewysportowany ale sympatyczny szuka dziewczyny.

mam nadzieję ,że pomogłam ;]
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-20T23:49:14+01:00
Hello Du!
Fahrst Du gern Rad? Liest Du bucher oder Jugendzeitungen? Magst Du Korn oder Eminem ? Schreib mir! Ich bin 14 und suche Freunde.Ich schreibe 100%ig zuruck.

Hello! Jeździsz chętnie na rowerze? Czytasz książki albo czasopisma młodzieżowe? Lubisz Korn albo Eminema? Napisz do mnie! Mam 14 lat i szukam przyjaciół. Odpiszę na 100%.
------------------------------------------
Hi Boys. Ich bin 14,heisse carola und wohne in Berlin.Meine Hobbys:Skifahren,Fotografieren,Partys und Klavierspielen.Ich suche einen Freund.

Hej chłopcy. Mam 14 lat, nazywam się Carola i mieszkam w Berlinie. Moje hobby to: jazda na nartach, fotografowanie, imprezy i granie na pianinie. Szukam przyjaciela.
-------------------------------------------
Hallo Leute!

Wer isst gern Pizza und mag keinen Sport? Ich (Volker,15) liebe Pizza und Julia Roberts,reite gern und schlafe sehr lange.Sclafst Du auch lange,dann schreib mir.Ich beantworte all E-mails mit Foto.

Hallo ludzie!

Kto je chętnie pizzę i nie lubi sportu. Mam 15 lat, kocham pizzę i Julię Roberts, chętnie jeżdżę konno i spię bardzo długo. Śpisz też długo, to napisz do mnie. Odpiszę na wszystkie emaile wraz ze zdjęciem.

--------------------------------------------
Hi Leute!

Wer liebt Theater sieht Filme liest BÜcher und schreibt gern Briefe ? Ich ,Maria 14 unsportich aber sympathisch suche eine Freundin.

Hej ludzie!

Kto kocha teatr, oglądać filmy, czytać książki i chętnie pisze listy? Jestem Maria mam 14 lat, niewysportowana, ale sympatyczna. Szukam przyjaciółki.



:) pozdrawiam
1 5 1