Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-20T22:00:43+01:00
To taka siła, która równoważy inną siłę. Np mamy siłę 20N o grocie skierowanym w lewą stronę, to siła równoważna będzie miała 20N i grot skierowany w prawą stronę.:D
2 4 2
2010-01-20T22:01:17+01:00
Siła równoważąca ma ten sam kierunek i wartość co siła wypadkowa lecz przeciwny do niej zwrot. Jej zadaniem jest wyzerowanie sił działających na ciało.
1 5 1
2010-01-20T22:03:55+01:00
Taka siła, która równoważy inną siłę. Np mamy siłę 50N o grocie skierowanym w lewą stronę, to siła równoważna będzie miała 50N i grot skierowany w prawą stronę