Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-20T22:04:58+01:00
Bo autor pokazuje problemy zarówno dotyczące i dzieci i dorosłych. Exupery chcial pokazac jak dorosli postrzegaja swiat i co jest dla nich wazniejsze ;P A jak widac, dzieci patrza inaczej ;DDD
2010-01-20T22:05:20+01:00
Ponieważ można ją rozumiec w dwojaki sposób, Dla jednych jest to tylko zwykła bajka o małym chłopcu, a dla drugich zawiera ona głebszy sens.