Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-20T22:16:59+01:00
W moim otoczeniu da dostrzec sie nalogowych alkoholikow.Sa oni patologiczni .

W kilku domach dochodzi do bicia zony,dzieci,dreczenia zwierzat.

Zaczepiaja obywateli i odnosza sie w sposob niecenzuralny.Ja uwazam ze gdy by do mnie cos powiedzial bym zadzwonila po policje bo nie wdawalabym sie w klotnie z osoba pijana.

Spowodowane sa one sytuacja materialna w wielu przypadkach oraz przyzwyczaujenia.










2010-01-20T22:17:28+01:00
Przyczynami Patologi Społecznej jest miedzyinnymi Własnie Środowisko, i Otoczenie.