Odpowiedzi

2010-01-20T22:59:30+01:00
Serdecznie pozdrawiam cie akademio pana kleksa a zwłaszcza ciebie panie kleksie i adamie. chciałabym pojechać uczyć się do was ale jestem dziewczyną i moje imie nie zaczyna się na A. chciałabym szanowny panie kleksie żebyśmi powiedział jak zrobić potrawy ze szkiełek ponieważ bardzo mnie to ciekawi. jeśli mógłbyś do mnie przyjechać bo moja szafa chyba zachorowała. prosze!!! jeszcze raz serdecznie pozdrawiam .........................
3 4 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-20T23:01:41+01:00
Alan Kowalski

Szanowny Panie Kleksie!!!

Mam na imie Alan.Chciałbym bardzo uczyć się w Pana Akademi.
Robić różne ciekawe rzeczy, począwszy od kleksografii, a skończywszy na przędzeniu liter.Wiem,że kleksografia polega na robieniu kleksów na kartce i rozgniataniu ich, natomiast lekcja przędzenia liter polega na nawijaniu liter na szpulkę.
Najbardziej chciałbym nauczyć sie leczyć chore sprzety,jak Pan.

Pozdrawiam
Alan
3 2 3