Odpowiedzi

2010-01-20T23:45:19+01:00
Recznik
kąpielówki
suszarka
czepek
klapki
kosmetyki nawilzające
yyy gumkę do włosów

1 1 1
  • Użytkownik Zadane
2010-01-20T23:48:02+01:00
-ręcznik
-strój kąpielowy
-klapki
-mydło
-czepek
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-20T23:48:55+01:00
Rzeczy na basen:
- recznik duży
- klapki
- okulaty do nurkowania
- suszarka
- pudełko na biżuterię
- telefon w osobną kieszeń żeby go nie zmoczyć
- coś żeby się nie nudzić w poczekalni :)
- osobną siatke na mokre rzeczy
- może być bielizna na zmianę (bo jak upuścisz na mokrą podłogę to co?)
- wodę
- przekąski
- może mały ręcznik na głowę
- kosmetyczka z kosmetykami - jak się malujesz :)
- czepek
- gumka do włosów
- mydło
- szampon
2 5 2