Odpowiedzi

2010-01-20T23:44:10+01:00
Reczniki
mydlo
stroj kapielowy
czepek
to niezbedne..
a DODATKOWE= DLA DZIEWCZYNY- nie jestem w temacie ;P.
2010-01-20T23:47:20+01:00
Strój kompielowy,jeśli wkładasz w domu strój kompielowy to nie zapomnij o suchyj majtakach i staniku bo jak wyjdziesz z basenu to musisz se coś ubrać,ręcznik,legitymacje bo nieraz są zniżki,pieniądze,klapki na przebranie,dobrze se jest też wziąść mydło,albo balsam czy coś w tym stylu do umycia się przed wejściem na baden i to tyle:)myśle,że pomogłam i licze,że dasz naj:)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-21T00:32:48+01:00
Najważniejsze - dobry nastrój i humor ;)
* strój kąpielowy bądź suchą bieliznę,
* ręcznik (można wziąć dwa: do włosów oraz do ciała),
* klapki,
* czepek,
* żel pod prysznic lub mydło,
* szampon do włosów, odżywkę
* mleczko do demakijażu (jeśli się malujesz),
* grzebień lub szczotkę,
* balsam do ciała,
* suszarkę, o ile nie są wyposażone w to przebieralnie,
* okulary, płetwy (jeśli lubisz nurkować),
* legitymację szkolną lub karnet jeśli masz wykupiony,
* pieniążki,
* kluczyk do szafki
i to chyba wszystko ;)