Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-21T00:12:38+01:00
Alan Alexander Milne
Agatha Christie
Charles Dickens
sir Arthur Conan Doyle
Geoffrey Chaucer
Jane Austen
J.R.R. Tolkien
Terry Pratchett
J.K.Rowling
George Herbert
John Donne
Robert Burns
Thomas Hardy
John Milton
Alfred Tennyson
Rudyard Kipling
Dylan Thomas
William Wordsworth
William Szekspir
Alexander McCall Smith
Raymond Carver
3 5 3
  • Użytkownik Zadane
2010-01-21T00:16:55+01:00
Daniel Defoe , Samuel Richardson , Henry Fielding – Shamela Andrews , Jonathan Wild, the Great, John Cleland,Laurence Sterne,Tobias Smollett i Oliver Goldsmith, frankofil Horace Walpole. Frances Burney, Sarah Fielding i Jane Austen. Jonathana Swifta ,John Arbuthnot,Johna Bulla.
2 5 2