Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-30T20:41:24+02:00
Droga Elu
Bardzo dawno się nie widziałyśmy, jednakże pamiętam jaka więź łączyła nad przed laty. Słyszałam o twojej trudnej sytuacji materialnej. W dzisiejszych czasach trudno o dobrze płatną pracę... ale na pewno znajdziesz coś bardzo szybko. Nie martw się, na razie przesyłam ci pieniądze na leki do twojej córeczki gdyż wiem że leki są bardzo drogie. Pamiętaj zdrowie jest najważniejsze. Jestem z tobą, popytam się znajomych może uda mi się znaleźć tobie pracę dzięki której wyjdziesz z problemów finansowych. Do zobaczenia za dwa tygodnie wtedy porozmawiamy spokojnie i wspólnie zastanowimy się jak wyjść z tej trudnej sytuacji.

Pozdrawiam Magda

Ps. Buziaczki i uściski dla Iwonki, życzę jej szybkiego powrotu do zdrowia.
2009-09-30T21:09:06+02:00
Kochana Magdo!
Piszę do Ciebie, bo chciałam Cię pocieszyc. Słyszałam o Twojej trudnej sytuacji materialnej. Nie martw się, każdy człowiek jest równy i nikt nie może Ci dokuczyc z tego powodu. Pamiętaj, że to nie szata zdobi człowieka, jesteś wspaniałą osobą i masz dobre serce i z tego powodu właśnie jesteśmy przyjaciółkami. Jest dużo osób, które Cię kochają i nie patrzą na twoją sytuację materialną. Na zawsze będziemy przyjaciółkami bez względu na to czy jesteś bogata czy nie.
Pozdrawiam Cię
Monika

Imiona przypadkowe :)