Odpowiedzi

2010-01-21T07:47:11+01:00
W dalekim lesie rosła ogromna ciernista roślina nikt się tam nie zapuszczał bo ona miała wielkie kolce ale pewnego dnia wybrała się tam małą dziewczynka a wokół kolczastej rośliny rosły małe kolczaste kwiatki nazrywała ich dużo i pobiegła zasadziala ona zaczęły wypuszczać pąki różnych kolorów nazwali ją mieszkańcy różą
8 2 8
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-21T08:44:24+01:00
Dawno,dawno temu żyła piekna księżniczka która nie chciała wychodzić za mąż z obowiazku. Ojciec znalazł jej brzydkiego i niemiłego męża . Dziewczyna była bardzo smutna.Poszła na łąkę i spotkała sarenkę. Sarenka ta nie była taka jak inne zwierzęta, była ona magiczna .Zaprowadziła księżniczkę do głębi lasu . Tam czuła się bezpiecznie, nagle gdy chciała usiąść . Ukuła się czymś, była to piękna czerwona róża . Księżniczka chciała ją zerwać , ale niestety nie udało się jej . Nagle róża zaczęła stawać się rozłożystym dużym kwiatem do, którego mozna było wejść . Dziewczynka zafascynowała się tą różą i weszła do jej środka . Po pewnym kawałku drogi w kwiecie, ujrzała piękna i cudowna krainę . Po kilku latach spędzania w kwiecie czasu odnalazła sobie męża , którego pokochała . Wyszli za mąż i żyli długo i szczęśliwie w tym magicznym świecie.
14 4 14