Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-21T09:21:43+01:00
Obw. kwadratu= 4*43cm=172cm

obw.trojkata
nie jest podany 3 bok, wiec rozwiaze przyjmujac ze ten 3 ma albo 43, albo 65.

obw=43cm+2*65=43+130=173cm
lub
obw=43*2+65=86+65=151cm

przyjmując, ze trojkat ma 2 boki dlugosci 65cm, to jego obwod jest większy od obwodu kwadratu o 1cm
173cm>172cm

ale jesli ma 2 boki dlugosci 43cm, to wtedy jego obwod jest mniejszy od obwodu kwadratu o 21cm
151cm<172cm
2010-01-21T09:26:11+01:00
Obwód kwadratu:
O=43cm * 4 =172cm
Obwód trójkąta:
O=a+b+c=43+65=108

172-108=64