Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-30T18:21:50+02:00
√25 = 5
√1 = 1
√0,01 = 0,1
√¹⁶/₈₁ = 4/9
√0,36 = 0,6
√2⁷/₉ = √25/9 = 5/3
√³/₄₈ = 3
√⁸/₅₀ = 0,4
³√27 = 3
³√-¹/₈ = -1/2
³√0 = 0
³√1 = 1
³√-1 = -1
³√-8000 = -20
³√0,064 = 0,4
³√⁸/₅₀ =

Bardzo ważne ! z góry dziękuję :)
2009-09-30T18:23:48+02:00
√25 = 5
√1 = 1
√0,01 = 0,1
√¹⁶/₈₁ =4/9
√0,36 = 0,6
√2⁷/₉ = 5/3 = 1⅔
√³/₄₈ = ¼
√⁸/₅₀ = ⅖
³√27 = 3
³√-¹/₈ = -½
³√0 = 1
³√1 = 1
³√-1 = -1
³√-8000 = -20
³√0,064 = 0,4
³√⁸/₅₀ = 2/
2009-09-30T21:23:28+02:00
√25 = 5
√1 = 1
√0,01 = 0,1
√¹⁶/₈₁ = 4/9
√0,36 = 0,6
√2⁷/₉ = √25/9 = 5/3
√³/₄₈ = √1/16=1/4
√⁸/₅₀ = 0,4
³√27 = 3
³√-¹/₈ = -1/2
³√0 = 0
³√1 = 1
³√-1 = -1
³√-8000 = -20
³√0,064 = 0,4
³√⁸/₅₀ = 2/³√50