Odpowiedzi

2010-01-21T09:39:45+01:00
1. Jeden z Ewangelistów.
2. Jeden z darów Ducha świętego.
3. Jeden z grzechów głównych.
4. Wszczepia człowieka we wspólnotę Kościoła.
5. Cnota Boska.
6. Imię Archanioła posłanego do Maryi.
7. Znak wszystkich chrześcijan.
8. Głos który mówi nam co dobre a co złe.
9. Czas przygotowywania się na przyjście Zbawiciela.
10. Grzech pierwszych ludzi.
11. Góra, na której Bóg objawił przykazania.
6 1 6
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-21T09:40:22+01:00
PYTANIA :
1. Przedmioty mające styczność z osobą świętych.?
2. Wieś Biblijna.?
3. Szata Księdza?
4. Darowanie kary za grzechy ?
5. Długa modlitwa poranna i wieczorna.?
6. Raj -inaczej?
7. Jedno z pomieszczeń w kościele.?
8. Chwała--inaczej.?
9. Jedna z rzek w Izraelu.?
10. Miejsce do wygłaszania kazań Kościele .?
ODPOWIEDZI :
1. relikwie
2. emaus
3. ornat
4. odpust
5. pacierz
6. eden
7. ołtarz
8. sława
9. Jordan
10. ambona
6 3 6