Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-21T09:59:52+01:00
1 godzina ma 360 stopni obrotu dużej wskazówki
więc
90stopni czyli 15 minut jest 14.15
180 czli 30minut jest 14.30
60stopni czyli 10 minut jest 14.10
30 stopni 14.05
120 stopni czyli 20 minut 14.20
6stopni czyli 1 minuta 14.01
17 4 17
2010-01-21T10:02:17+01:00
Gdy jest godzina 14.00 to duża wskazówka jest na godzinie 12.
Kąt 90 - godz. 14:15
Kąt 180 - godz. 14:30
Kąt 30 - godz. 14:05
Kąt 120 - godz 14:20
Kąt 6 - godz 14:01
3 4 3
2010-01-21T10:55:51+01:00
Kąt 90 stopni - godz. 14:15
Kąt 180 stopni - godz. 14:30
Kąt 30 stopni - godz. 14:05
Kąt 120 stopni - godz 14:20
Kąt 6 stopni - godz 14:01
3 4 3