Hej, potrzebuję kilku linków ze zdjęciami na temat:
*Jak się ubierano w XVIII i XIX wieku,
*Jak się mieszkało (wygląd domów),
*Co ludzie robili w wolnym czasie,
*Jak wyglądały powozy.

UWAGA !!
Daję najj za linki do wszystkich tematów

z góry dzięki ;D

2

Odpowiedzi

2010-01-21T10:22:24+01:00
1.http://www.annamoryto.pl/index.php/wiesci-z-pracowni/plaszcz-meski-z-pelerynka-przelom-xviii-xix-wieku/

http://pl.wikipedia.org/wiki/Panier

http://pl.wikipedia.org/wiki/Surdut

http://pl.wikipedia.org/wiki/Polskie_stroje_ludowe

2.http://www.stankiewicze.com/index.php?kat=8&sub=35

http://www.stankiewicze.com/index.php?kat=8&sub=61 - bardzo fajny

3. http://www.dawnawarszawa.waw.pl/aktualnosci.html

4. http://www.bryczki.pl/bryczki_typy_powozow_konnych.htm

http://www.gazetagazeta.com/artman/publish/article_17627.shtml - zdjęcia



1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-21T10:30:50+01:00
Ubiór:
http://wojtek.onlinesc.net/bebelno/grafika/bebelno_stroj_ludowy.jpg

http://www.muzeum.leszno.pl/new/foto/Sulka.JPG

http://www.sztukarnia.pl/wp-content/uploads/2009/10/image001.jpg

http://www.gazeta.razem.pl/multimedia/joujou.jpg

http://3.bp.blogspot.com/_bMFiNHW1zuM/SjistVrrtjI/AAAAAAAACj8/g80NZX3IBkg/s320/anna+maria+taigi.jpg

http://www.bialobrzegi.regiony.pl/grafa/mlodziez.jpg


Mieszkania:
http://www.hotelarze.pl/hot/image/zajazd-malaszewo.jpg

http://www.jordanowslaski.pl/images/nasza_gmina/historia/place/dankowice-01-p.JPG

http://www.jordanowslaski.pl/images/nasza_gmina/historia/place/jordanow/01-p.jpg

http://www.jordanowslaski.pl/images/nasza_gmina/historia/place/jordanow/02-p.jpg

http://www.cpx.republika.pl/chalupa%20chlopska.jpg

http://images.google.pl/imgres?imgurl=http://www.cpx.republika.pl/chalupa%2520chlopska.jpg&imgrefurl=http://www.cpx.republika.pl/galchalupy.htm&usg=__ae8Qs69cmFidkQWIlRAvcgbWpiw=&h=373&w=602&sz=68&hl=pl&start=20&um=1&tbnid=h8ZrEAe_SmagDM:&tbnh=84&tbnw=135&prev=/images%3Fq%3Dmieszkania%2BXVIII%2Bi%2BXIX%2Bwieku%26ndsp%3D18%26hl%3Dpl%26lr%3D%26client%3Dfirefox-a%26channel%3Ds%26rls%3Dorg.mozilla:pl:official%26sa%3DN%26start%3D18%26um%3D1

http://jadzik.blox.pl/resource/4.jpg

http://images.google.pl/imgres?imgurl=http://jadzik.blox.pl/resource/4.jpg&imgrefurl=http://jadzik.blox.pl/2009/08/Jelenia-Gora.html&usg=__8z4Wj8RVgr_kxzxJl9mgF_7Ou2k=&h=423&w=600&sz=72&hl=pl&start=29&um=1&tbnid=piK9pdS_edu34M:&tbnh=95&tbnw=135&prev=/images%3Fq%3Dmieszkania%2BXVIII%2Bi%2BXIX%2Bwieku%26ndsp%3D18%26hl%3Dpl%26lr%3D%26client%3Dfirefox-a%26channel%3Ds%26rls%3Dorg.mozilla:pl:official%26sa%3DN%26start%3D18%26um%3D1

http://www.opat.pl/images/szpit.gif

http://www.zamkilodzkie.pl/grafika/obrazy/wola_wydrzyna/wola_wydrzyna_stare.jpg

Życie codzienne:
http://images.google.pl/imgres?imgurl=http://www.bialobrzegi.regiony.pl/grafa/mlodziez.jpg&imgrefurl=http://gimsokolniki1.w.interia.pl/obrzedy/obrzedy.htm&usg=__msr8PIU0MZihiYvZ0jMuQl1NHls=&h=248&w=390&sz=16&hl=pl&start=54&um=1&tbnid=9jBBLtoTKftF9M:&tbnh=78&tbnw=123&prev=/images%3Fq%3Dco%2Bludzie%2Brobili%2Bw%2Bwolnym%2Bczasie%2Bw%2B%2BXVIII%2Bi%2BXIX%2Bwieku%26ndsp%3D18%26hl%3Dpl%26lr%3D%26client%3Dfirefox-a%26channel%3Ds%26rls%3Dorg.mozilla:pl:official%26sa%3DN%26start%3D36%26um%3D1

Powozy:
http://www.zamek-lancut.pl/img/ZamekDzisiaj/powozy_2.jpg

http://www.zamek-lancut.pl/img/ZamekDzisiaj/powozy_3.jpg

http://www.gazetagazeta.com/artman/uploads/powozy22.jpg

http://kurs.far.org.pl/www/2004/kurs6/serwis01/graf/powozy.jpg


1 5 1