((To moia SiS) kLASA 4

1.Zapisz liczbę cyframi.
A.)pięćdziesiąt sześć tysięcy sto dwadzieścia osiem.
B.)dziewięćset dwadzieścia trzy tysiące sto pięć.
zad.1 zapisz liczbę słowami:
A.)156 616
B.)779 067
zad.3 Oblicz sposobem pisemnym:
364749+4649484=
487x8=
4854x24=
1234795-789545=
536425:25=
147832:8=
zad.4Porównaj liczby .
5677 4589
54646 54656
4646 6464
zad.4Oblicz. ((Rozpisywanie))
1.5/12+2.7/12=
2.2/7-5/7=
7/15x3/34=
1.3/7x7/5=
7/18:17=

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-21T10:56:10+01:00
1.Zapisz liczbę cyframi.
A.)pięćdziesiąt sześć tysięcy sto dwadzieścia osiem.
56128

B.)dziewięćset dwadzieścia trzy tysiące sto pięć.
923105

zad.1 zapisz liczbę słowami:
A.)156 616
sto pięćdziesiąt sześć tysięcy sześćset szesnaście

B.)779 067
siedemset siedemdziesiąt dziewięć tysięcy sześćdziesiąt siedem

zad.3 Oblicz sposobem pisemnym:
364749
+4649484
=5014233


487
x 8
= 3896



1234795
-789545
=445250

536425:25=21457

147832:8=18479

zad.4Porównaj liczby .
5677> 4589
54646 <54656
4646< 6464
2010-01-21T11:13:15+01:00
1.Zapisz liczbę cyframi.
A.)pięćdziesiąt sześć tysięcy sto dwadzieścia osiem.
B.)dziewięćset dwadzieścia trzy tysiące sto pięć.

a)56128
b)923105
zad.1 zapisz liczbę słowami:
A.)156 616
B.)779 067

a) sto pięćdziesiąt sześć tysięcy sześćset szesnaście
b)siedemset siedemdziesiąt dziewięć tysięcy sześćdziesiąt siedem

Nie wiem o co chodziło w tym ostatnim zadaniem, co masz na myśli przez "Rozpisywanie" ?