Odpowiedzi

2010-01-21T12:08:03+01:00
3 opera w Sydney
5 Mur Chiński
4 Toronto prowincja Ontario
2 Nevada
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-21T12:17:00+01:00
1.Uluru (Ayers Rock)

2.Nevada

3. Opera House Sydney

4.Toronto prowincja Ontario

5. Mur Chiński



Wszystko sprawidziłam więc jest dobrze.
2010-01-21T12:20:09+01:00
1-Ayers Rock (Uluru)
2-( niestety mi się ten obraz nieuruchamia);(
3-Opera w Sydney
4-??????????:(((((
5-Mur Chiński

POZDRAWIAM :)