Odpowiedzi

2010-01-21T12:35:57+01:00
2010-01-21T12:37:27+01:00
20+9=29 razy lżejszy jest kot od dorosłego człowieka
zabawka jest 6 razy cięższa więc 29-6=23
dorosły jest cięższy od zabawki 23 razy
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-21T12:40:41+01:00
Ja bym to zrobila tak, ale nie wiem czy dobrze ;p
oznaczylam tak:
d=Człowiek dorosły
k=kot
p=przedszkolak
z=zabawka

d=9p
p=20k
z=6k
czyli:
d=9*20k=180k
z=6k
30z=180k
czyli:
d=30z
odp:czlowiek dorosly jest 30 razy ciezszy od zabawki.

nie wiem czy to jest dobrze