Odpowiedzi

2010-01-21T12:45:58+01:00
Mój wymarzony pokój powinien być mały ale z pszeszczenia
powinien mieć niebieskie ściany i duże okno by wpadało do niego jak najwięcej światła
łóżko powinno być wygodne do spania meble powinny być z drzewa bukowego mieć kolor jasny bordowy i powinny mieć dużo wieszaków
lampka nocna powinna być romantyczna i zagadkowa
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-21T12:49:27+01:00
Jak sobie wyobrażam mój pokój? To pytanie nie sprawiłoby mi większych trudności. Chciałabym aby był przestrzenny, z dużymi oknami oraz z widokiem na morze. Kolory ścian w kolorze delikatnego fioletu. Dwie półki na ścianach i duża antyrama ze zdjęciami moich przyjaciół znajomych oraz duża szafa w której mogłabym pomieścić swoje wszystkie ubrania. Na małym stoliczku mógłby znajdować się laptop a na komodzie mały telewizor. Łóżko powinno być duże i przede wszystkim wygodne.

troszkę abstrakcja ;P