Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-21T13:00:44+01:00
Cyberprzestępczosć:


Bezprawne i nieetyczne zachowanie dotyczące się danych. Przedmiotem przestępstwa jest komputer i system przetwarzania danych. Przynosi to straty lub uszkodzenia

Cyberpiractwo:
Rozpowszechnianie danych (muzyki, filmów itp) bez zgody autora lub kopiowanie programów z licencją, a następnie nielegalne rozpowszechnianie ich.

2 3 2
2010-01-21T16:09:04+01:00
Cyberprzestępczość-Społeczeństwo informacyjne to społeczeństwo mające instrumenty techniczne, które uznaje informacje za dobro niematerialne, często przewyższające dobra materialne.

CyberPiractwo-Rozpowszechnianie muzyki,filmów,gry,programów komputerowych,systemów operacyjnych itd; bez zgody autora lub kopiowanie programów olicencjonowanych,a następnie nielegalne
rozpowszechnianie ich i czerpanie korzyści z tego.
2 3 2