Za granicą zaprosiłes znajomych na przyjęcie urodzinowe do restauracji. Niestety przyjęcie nie spełniło twoich oczekiwań. Napisz reklamację, w której:
- określisz celi listu i podasz, kiedy odbyło się przyjęcie;
- opiszesz, co sie stało oraz jak próbowałes roziwazac problem.
- Opiszesz jak Ty i Twoi goscie czuliscie sie w zaistanialej sytuacji;
- określisz formę i termin oczekiwanej rekompensaty.

120-150 słów. Jest to list formalny, także nalezy pamietac o zachowaniu odpowiedniej formy (np, brak skrotow itd. )
Poproszę też z tłumaczniem na polski. Z góry bardzo dziekuje. :***

1

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-21T13:15:20+01:00
Mr. John Eppes.
I am writing to you a letter in connection with the situation, which took place two weeks ago-on March 20th, when organizing the adoption of your restaurant for my friends.
Lord's restaurant had provided me and my guests a fun, friendly atmosphere and good food. I paid a large sum-1,000 dollars.
Unfortunately, the event took place a few events that led to demand a complaint-or reimbursement of all incurred costs provided by me within a month.
Service of your restaurant was very unpleasant, the waiter poured my coffee and my friend are old, tasteless food.
I tried to talk to the Lord's servants, but they behaved towards me in an unpleasant way.
My guests and I felt very cheated.
If you do not ask me I give you all the costs to the court.
Sincerely, Jan Kowalski

Pan John Eppes.
Piszę do pana list w związku z zaistniałą sytuacją,która miała miejsce dwa tygodnie temu-20 marca, gdy organizowałem przyjęcie w pańskiej restauracji dla moich przyjaciół.
Pańska restauracja miała zapewnić mnie oraz moim gościom dobrą zabawę, miłą atmosferę i dobre jedzenie . Zapłaciłem dużą kwotę-1.000 dolarów.
Niestety w trakcie imprezy doszło do kilku zdarzeń, które spowodowały,że domagam się reklamacji-czyli zwrotu całości poniesionych prze ze mnie kosztów w ciągu miesiąca.
Obsługa w pańskiej restauracji była bardzo niemiła,kelner oblał moją przyjaciółkę kawą i podano stare, niesmaczne jedzenie.
Próbowałem rozmawiać z pańskimi pracownikami ,lecz oni zachowali się wobec mnie w sposób niemiły.
Moi goście i ja czuliśmy się bardzo oszukani .
Jeśli pan nie zwróci mi wszystkich kosztów podam pana do sądu.
Z poważaniem Jan Kowalski.
20 4 20