Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-30T18:37:40+02:00
A-4 1/5=8
a=8+4 1/5
a21/5
a=40/5+21/5
a=61/5
b-3 3/4=2 5/6
b=17/6+15/4
b=68/24+90/24
b=6,59
c+3 2/5=6
c=6-17/5
c=30/5-17/5
c=13/5
4 1/7+d=5 4/5
d=29/5-29/7
d=203/35-145/35
d=58/35
5 1/3-e=5/8
-e=5/8-16/3
-e=15/24-128/24
-e=-113/24
e=113/24
6 1/6-f=2 4/9
-f=22/9-37/6
-f=132/54-333/54
f=201/54
2009-09-30T18:39:39+02:00
A=12⅕
b=6i7/12
c=2⅗
d=1i23/27
f3i39/54