Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-21T13:15:35+01:00
1)Sadzenie drzew.
2)Nie wolno palić byle czym w piecach(np. śmieciami), tylko legalnym opałem(węgiel, drewno).
3)Wymóg odsiarczania węgla dla elektrowni.
4)Ostre przepisy dotyczące składowania odpadów(hałd)
5)Rekultywacja hałd(sadzenie trawy, robienie parków w miejscu dawnych hałd).
____________________________________________________________
Liczę na status najlepszego rozwiązania.
1 5 1
2010-01-21T14:18:56+01:00
1)Sadzenie drzew.
2)Nie wolno palić byle czym w piecach(np. śmieciami), tylko legalnym opałem(węgiel, drewno).
3)Wymóg odsiarczania węgla dla elektrowni.
4)Ostre przepisy dotyczące składowania odpadów(hałd)
5)nie wolno zanieczyszczać lasów(np:śmieciami)

Proszę o status najlepszej odpowiedzi:)
-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-
1 2 1