Odpowiedzi

2010-01-21T13:31:44+01:00
1) 4x=32
x=8

2) x^2 = 81
x=9 - bok
obwod = 4*x = 36 .
4 3 4
2010-01-21T13:34:40+01:00
Zad.1
Ob=32cm
a= 32/4=8cm
P=a²=8²=64cm²
Zad.2
P=81cm²=a²
a=√81cm²=9cm
Ob= 4*a=4*9=36cm
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-21T13:37:35+01:00
1) Obw= 4a
32=4a / :4
a= 8
P= a²
P= 64 cm²
Odp: Pole tego kwadratu wynosi P= 64cm²

2) P= a²
81=a² / √
a= 9
Obw= 36
Odp: Bok tego kwadratu wynosi a=9 cm, a obwód OBW= 36 cm.

Wg mnie tak jest najatwiej :) pozdrawiam
4 4 4