Odpowiedzi

2010-01-21T13:40:30+01:00
1.trzymaj język za zębami czyli nic nie mówić np. jak ktoś nam powie tajemnice.
3.język się plącze to znaczy,że trudno nam mówić trudne wyrazy
3 1 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-21T13:42:35+01:00
1. Trzymać język za zębami.
2. Ugryźć się w język.
3. Język się plącze.

1.umieć dochować tajemnicy
2.powstrzymać się od powiedzenia czegoś
3.nie umieć czegoś wymówić

pozdrawiam ;)
5 4 5
2010-01-21T14:05:49+01:00
1. Trzymać język za zębami.-Nic nie mowić,np.dochowac jakiejś tajemnicy
2. Ugryźć się w język.-Zastanowic się zanim powie się coś głupiego
3. Język się plącze.-Mówi się ''język ci sie plącze''-czyli,że coś kręci,oszukuje.
3 3 3