Odpowiedzi

2010-01-21T13:45:10+01:00
Najlepszym sposobem na pozbycie sie opryszczki jest przemywanie bolącego miejsca na wargach rumiankiem bądź szałwią. Pomocne mogą okazać się również okłady z tych ziół. Pomóc może takze dieta bogata w ziemniaki, ryby, kurczaka, drożdże piwne czy rośliny strączkowe. Produkty te zawierają lizynę, która hamuje mnożnie się i częstotliwość wirusa odpowiedzialnego za powstawanie opryszczki wargowej.Pomocna takze w walce z opryszczka jest witamina C i cynk które chronia przed nawrotem opryszczki wargowej.

1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-21T13:47:20+01:00
Po pierwsze to opryszczki nie można się wogóle pozbyć ten wirus zostaje na zawsze w organizmie człowieka Wiem to z własnego doswiadczenia więc tak słyszałam, że:
- pomaga jak się przyłoży plasterek czosnku
- gdy tylko zacznie swedzieć nalezy na wacik dać mleko i przykładać
- pokruszona aspiryna(przykładana na pecherzyki), którama działania przeciw zapalne
-pasta do zębów(wysusza)
-
2 5 2