Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-21T13:48:43+01:00
Chodzenie do kościoła
Spowiadam się
Oglądam programy katolickie .
2 3 2
2010-01-21T13:50:53+01:00
Moją wiarę rozwija :
a) szczera modlitwa;
b) pomoc bliźnim;
c) czytanie różnych książek religijnych np;
- Biblia;
- Katechizm;
- itp.

:)
1 5 1
2010-01-21T13:51:49+01:00
Modlitwa, udział we mszy sw. , postepowanie zgodnie z przykazaniami i biblią, pokuta, eucharystia . ;]
1 5 1