Proszę o rozwiązanie:

3x-6xy+1
________ - kreska ułamkowa
-3

3-2y-5
____
2
nie mam pojjęcia jak rozwiązać tego typu zadania proszę o rozpisanie każdego kropku jak to się oblicza,proszę szybkoą odpowiedzz ! jutro z tego spr ;[[ dam naj!

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-21T14:35:16+01:00
1) -1x+2xy-1/3
2) 3/2-1y-5/2=1 calosc 1/2-1y-2 calosci 1/2
2010-01-21T14:39:57+01:00
B)
3-2y-5 = 3/2 – 2y/2 – 5/2 = 1 ½ - y- 2 ½
______
2
a)
3x-6xy+1 = -1x+2xy-1/3
________
- 3