Odpowiedzi

  • Bee
  • Początkujący
2009-09-30T18:34:32+02:00
Ponieważ wierzyli w życie po śmierci. Zmarłemu wkładali do grobu pieniądze jedzenie i inne przydatne rzeczy do życia, aby poradził sobie w życiu po śmierci.
2009-09-30T18:35:09+02:00
Ponieważ wierzyli że aby ciało "żyło" po śmierci musi być w stanie nienaruszonym i musi mieć potrzebne do życia przedmioty czyli np. naczynia
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-30T18:36:41+02:00
Egipcjanie przywiązali tak dużą wagę do chowania zmarłych poniewarz wiarzyli że zmarli będą żyli w zaświatach tyle czasu ile będzie trwał rozkład ciała zmarłej osoby.Wkładano równierz do grobu rużne złone naczynia poniewarz wierzyli że za nie odkupią życie wieczne.
2 2 2