Wyobraź sobie,że jeden z twoich kolegów przebywa w sanatorium. Napisz do niego list. Nie zapomnij o napisaniu zwrotów grzecznościowych wielką literą. Na marginesie dopisz,co zawiera każdy z fragmentów listu (informacje, wstęp , podpis,data i miejsce,nagłówek, zakończenie).

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-21T14:29:43+01:00
2010-01-21T17:49:15+01:00
Drogi Danielu miasto data
Gdy byłeś w sanatorium było bardzo smutno , nikt nie chciał się bawić .Nikt się nawet nie uśmiechnął .
Każdy tylko czekał na Ciebie , rozmawiał bez końca o Tobie i o smutku ,który nie dawał spokoju nikomu z naszej klasy !!!
Ach każdy wiele by dał by Cię znowu zobaczyć , rozmawiać z Tobą i śmiać się wspólnie .
Co my zrobimy bez Ciebie !!!
Proszę odpowiedz na mój list.

Bartek


12 1 12