Odpowiedzi

  • jak
  • Rozwiązujący
2010-01-21T14:28:37+01:00
Jezusa CHrystusa jest bardzo łątwo rozpoznac. Jest on w kazdym z nas. Poznajemy go popzez to ze robimy dobrze czyny. Pomagamy innym. Róznież otrzymujemy od innych pomoc. Gdy jest nam smutno albo jestesmy chorzy to odziwedzaja nas przjaciele, rodzina a to znak ze jezus jest w każdym z nas. W życiu są rówinież takie sytuacja, ktore zagrażaja naszemu życiu . W pewnych momentach juz myslimy ze nie ma dla nas szans a tu nagle cudowne ozdrowienie. TO sa wlasnie znaki, jak rozpoznac jezusa.
1 5 1
2010-01-21T14:33:59+01:00
1 - Miłując blizniego nie zależnie od tego jakiej narodowości czy religi jest.

2 - Ewangelizując np. dzieleniem się radami Chrystusa z innymi

3 - Wzpierając będących w potrzebie. W każdej formie w jakiej nam pozwalaja nasze osobiste warunki.

4 - Porzez osobistą analizę Słowa Bożego i zmianę swojej osobowości na osobowość Chrystusową

5 - Poprzez modlitwę do Boga aby pobudzał blizniego do poznania Chrystusa

6 - Broniąc słowa Bożego przed wyśmiewaniem się z niego, przes zarzutami ze strony ludzi sceptycznie do niego nastawionych.
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-21T14:54:39+01:00
1. Pobożnie słuchając Słowa Bożego i realizując jego przesłanie.
2. Czyniąc dobre uczynki.
3. Starając się przestrzegać 10-ciu Przykazań Bożych i 5-ciu Przykazań Kościelnych.
4. Modląc się.
5. Troszcząc się o potrzeby wspólnoty.