Odpowiedzi

2010-01-21T14:23:22+01:00
Hellenom sztuka, historia o grecji i wymalezienie różnych przedmiatów
1 2 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-21T14:23:36+01:00
1 Starożytnym zawdzięczamy ideę etyki lekarskiej
2 Wspaniałą architekturę, którą możemy podziwiać do dnia dzisiejszego
3 Dzieła sztuki, które znajdują się w zbiorach muzealnych i przez wieki inspirowały kolejnych twórców.
3 2 3