Odpowiedzi

2010-01-21T14:34:02+01:00
X + 8 = 3 x (-5)
x + 8 = -15
x = -15 - 8
x = -23
2010-01-21T14:34:12+01:00
X+ 8= (-5) *3
x+8=- 15
x= -15 - 8
x=(-23)
*- razy
odp. Szukana liczba wynosi -23

Mam nadzieję żę pomogłam , życze powodzenia
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-21T14:37:46+01:00
X+8 = 3 *(-5)
x+8 = -15 /-8
x = -15 -8
x = -23
spr.:
-23 +8 = 3 *(-5)
-15 = -15
L = P
odp : Ta liczba to -23
1 5 1