Muszę napisać dwie reklamy dowolnych produktów... Mam z tym problem i proszę abyście mi pomogli jeżeli zechcecie pomóc proszę aby było przy tym przetłumaczone na polski i niemiecki;)
Dziękuje za pomoc i na pewno sie zrewanżuje:)

3

Odpowiedzi

2010-01-21T14:48:43+01:00
1.Kup oliwę "Wschód Słońca", a nic w twoim domu nie będzie skrzypieć!

Kaufen Öl "Sunrise" und nichts in Ihrem Haus wird nicht knarren!

2.3 miesiące w Anglii za 1000 złotych! Prawdziwa okazja!

3 Monate in England für 1000 Gold! Echtes Schnäppchen!
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-21T15:45:36+01:00
1 .
Uwaga ! Producenci perfum 'adidas' przedstawiają nowy zapach dla kobiet. Niebieski, uroczy flakonik. A w nim piękny i kuszący zapach. Zapraszamy do najbliższych drogerii.

Achtung ! Parfüm Hersteller 'Adidas' einen neuen Duft für Frauen. blau, charmante Kolben. Und in einer schönen und verführerischen Duft. Willkommen in der nächstgelegenen Apotheke.

2 .

Zielona cebulka, tak nazywa się nowy smak chipsów Lay's. Tanie i pyszne. Już teraz na półkach w twoim sklepie.

Grüne Zwiebeln, so genannt wird, einen neuen Geschmack von Chips Lay's. billig und lecker. Bereits in den Regalen in Ihrem Geschäft.
1 5 1
2010-01-21T16:04:15+01:00
1.Jedyna okazja!! Kup 2 pary spodni ADIDAS, a trzecią pare dostaniesz za połowę ceny.
1.Jedyna Chance! Kaufen Sie 2 Paar Adidas Hose, und ein paar werden im dritten halben Preis zu bekommen.
2.Wybierz firmę turystyczną SINDBAD a wakacje będziesz mniał za pół ceny!!!
2.Wählen Sie einen Geschäftsreisen und Urlaube wird SINDBAD mniał halben Preis!!!