Odpowiedzi

2010-01-21T14:38:24+01:00
Sa nakladane ograniczenia poniewaz niektore ryby sa na "wymarciu" i ich gatunek jest zagrozony
3 4 3
2010-01-21T14:39:49+01:00
Ponieważ jak się będzie łowić ile się chce ryb, to populacja, czyli ilość gatunków się zmniejszy. Dlatego robią takie limity.
3 4 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-21T14:40:33+01:00
Jest tak, ponieważ dąży się do tego, by populacja danego gatunku ryb nie została 'wyłowiona' do końca, aby mogła ona dalej się rozmnażać w wystarczającym stopniu do kontynuowania owej populacji, której brak ustalonych ilości połowu mógłby za jakiś czas spowodować jej wymarcie.
Logiczne.
5 5 5