Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-21T14:50:28+01:00
Warszawa, 21 stycznia 2010r.

Drodzy Polacy !
Żyjemy w świecie, gdzie dla każdego jednym z najważniejszych celów w życiu jest kariera. Ciągła pogoń za coraz lepszym stanowiskiem, zasłania nam to, co tak naprawdę jest najważnejsze. W tym liście zwracam się głównie do młodych Polaków mieszkających za granicą. Jesteście młodym narybkiem naszej ojczyzny, od waszych narodzin liczymy na Wasz patriotyzm i oddanie Polsce. Niestety nie jest to możliwe przez waszą nie obecność tu i teraz. Pragnę Was prosić o powrót do naszej pięknej ojczyzny. Mam świadomość, iż w Niemczech, Irlandii, Wielkiej Brytanii, bądź w innych krajach, w których obecnie przebywacie, macie lepsze warunki do pracy, być może łatwiej ją tam znaleźć i jest ona o wiele lepiej płatna, jednak mimo wszystko nie zapominajmy co w życiu jest najważniejsze. Wróćcie do kraju i wychowujcie dalszych potomków tak, aby byli patriotami, kochali Polskę i nigdy jej nie opuścili.
Pozdrawiam Was gorąco i czekam na Wasz jak najszybszy powrót.
Prezydent Polski
Lech Kaczyński.
9 3 9
2010-01-21T14:52:33+01:00
Dzień Dobry jestem obywatelem Polskim i apeluję do moich rówieśników pzrebywających za granicą aby zdecydowali się na powrót do Polski ponieważ tu również mogą rozwijać swoje umiejętności ,kształcić się i pracować. Polska jest jesdnym z krajów rozwijających się i też stawrza warunki rozwoju dla ludzi którzy chcą się rozwijać. Można poszerzać swoje mozliwości w róznych dziedzinach a także zdobyć cenne doświadczenbie pzrydatne póżniej w pracy. Nie ma sensu przebywanie za granicą jeśli Polska nasz krtaj oferuje równie dobrze dobre zarobki. Takze Polacy bedacy za granicą wracajcie do naszego kraju a napewno nie pozalujecie. Czekamy na was i oferujemy pomoc w kazdej dziedzinie a takze dobre dobre rady. nie zwlekacjie z powrotem juz dluzwej i Wracajcie.
4 4 4