1.Nadaj inny tytuł poniżeszemu wierszowi:
Jarosław Iwaszkiewicz
JAK ŁATWO JEST DEPTAĆ

Jak to łatwo jest deptać
upadłe wielkości
czy to jest zadanie poetów
rozbijać rozbite trumny?
jakże łatwo wymyślać
obcemu
schowawszy się za mur
obrońców sprawiedliwości
Ale być sprawiedliwym
w godzinie pogardy
podnieść głos
gdy wszystkie lisy schowały się do nory
zawołaćgłośno
kiedy wszyscy szepcą
o jakze mało jest takich
którzy to potrafią

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-21T14:42:57+01:00
Odważnym być w godzinie udręki !!
2010-01-21T15:56:05+01:00
''Ale być.. ''
''Cicho''
'' sprawiedliwość.?Czemu nie .! ''
''zawołać GŁOŚNO !! ..'' ; ))