Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-30T18:57:38+02:00

Aczkolwiek

Odpowiedziano: 2008-09-30 17:28:06
Zadanie jest banalne. Podaje przykład napisania.

30 września 2008.

Jest cudownie. Dziś z Darusiem byliśmy w parku. Słońce, kolorowe liście i on. Mmm...mogłabym tak godzinami podążać z nim alejkami trzymając go za rękę. OD uśmiechania się ze szczęścia, aż bolą mnie policzki:) Ale nie mogłam przestać. Odkąd jesteśmy razem, wszystko jest inne. Lepiej znosze rozwód rodziców, podciągnęłam sie w nauce. A to dlatego, że jest on..Darek..i że mnie kocha. Bez niego nie dalabym rady. Mam ochotę wykrzyczeć to uczucie, ktoro siedzi we mnie, ale tymczasem tylko mruczę pod nosem "Lampa nad progiem, i krzesło, i drzwi Wszystko mi mówi, że mnie ktoś pokochał" :P Ech...życzę wszystkim po prostu takiej miłości. Stanowczo dodaje skrzydeł:)
2009-09-30T19:02:25+02:00
22.09.09
Wstałąm dzis rano i nie ogłam uwoerzyc w swoje szczęście. Wczoraj stałam sie dziewczyną Piotra, którego kocham juz rok. JEstem taka szczesliwa moje najwieksze marzenie sie spełniło. Gdy jestem przy nim cała drżę czuje w brzuchu motyle. mogłabym przenosić góry, nigdy jeszcze tak bardzo nie kochałam żadnego chłopaka. Ciesze sie ze dla niego nie liczy sie uroda tylko miłość:D od wczoraj moje motto brzmi najwieksza jest pierwsza miłość:D