Odpowiedzi

2010-01-21T14:47:23+01:00
Moim zdaniem nie powinno sie karac "dzieci" które wagaruja wszystko jest ddla ludzi...

moze jest to złe i nikt tego nie popiera ale kazdy ma prawo wyboru..

poprostu dorosli karza chodzi do tej(głupiej) szkoły i sie uczyc

moze nie którzy nie chca...moze ich interesuje cos innego... dlaczego nikt nie wziąl tego pod uwage(w granicach rozsądku)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-21T14:48:48+01:00
W tej chwili rozpoczyna się sąd na wagarowiczem. Jest to spotkanie na którym ma się rozpocząć duskysja na podany temat, oraz oskarżanie osoby. To jest niedpouszczalne aby osoba a wtym wieku robiła sobie wagary, w tej szkole jeszcze nie doszło do tego zdarzenia. Wszyscy są bardzo zdziwieni tą sytuacją i mają nadzieje, że szybko dojdziemy do poruzmienia. A więć chłopcze , po co ci to było? - Ja tylko chciałem zaimpontować kolegom. - Zaimponować ? no cóż to nie był dobry pomysł. Twoi koledzy zwrócili by na to uwagę , ale ci głupsi. Bo normalne dzieci w twoim wieku umią się zachować w szkole. I na pewno nie wagarują . Chcę abyś przeprosił wszystkich tu zebranych i przemyslał nad swoim czynem. A więc niebędziemy dyskutować na ten tamt. Myślę, że On bardzo dobrze wie co zrobił i sam musi dojść do tego. Nie będzie dostawał żadnej kary , ale obiecuję , że jeśli się mu to powtórzy już będzie gorzej. I nie będzie żadnej taryfy ulgowej!