Odpowiedzi

2010-01-21T14:43:41+01:00
Namawiać innych do modlenia się . Chodzić do kościoła . Wywieszać plakaty .itp .
3 4 3
2010-01-21T14:45:08+01:00
Aby nowina dobra nowina dotarła do wszystkich muszę czynić dobro i dbać o pzykazania boże.
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-21T15:41:40+01:00
Aby dobra nowina dotarła do wszystkich musisz przede wszyskim czynić dobro i przestrzegac przykazan bozycha pozatym moglabys oglosic to w telewizji oraz radiu i wypowiedziec sie publicznie .
5 4 5