Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-21T14:50:44+01:00
-utrzymują równowagę biologiczną zjadają dużo bezkręgowców i gryzoni
-ptaki nektarożerne zapylają ptaki
-padlinożercy oczyszczają środowisko
-są pożywieniem dla człowieka
-gołębie pocztowe roznosiły pocztę
-ptaki hodowane są w celach ozdobnych i sportowych
-rozsiewają nasiona
4 3 4
2010-01-21T14:53:46+01:00
Ptaki pełnią dużą rolę w przyrodzie.Np. Koliber zapyla kwiaty .
1 2 1