Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-21T14:50:54+01:00
1. Załatwienie miejsca.
2. Prośba do dyrektora.
3. Zakupienie jedzenia.
4. Zakupienie potrzebnych rzeczy.
5. Ogłoszenie o imprezie.
6. Przygotowanie muzyki, sali itd.
7. Rozpoczęcie.
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-21T14:51:51+01:00
1. Powitanie gości
2. Zaproszenie do zabawy.
3. Konkurs z nagrodami.
4. Rozdanie walentynek
5. Poczęstunek
6. Koniec walentynek
1 3 1
2010-01-21T18:40:53+01:00
1. Wstep z jakiego powodu obchodzi się to święto
2.Eliminacje Konkursu na najładniejszą walentynke
3.Przedstawienie pt. Romeo i julia
4.rozdanie walentynek, które dzieci do siebie pisali
5.Eliminacje na najładniejszy wiersz dla ukochanej ukochanego
6.Zabawa randka w ciemno.
7.Wspólna zabawa taneczna dla kazdego
1 5 1