Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-21T14:51:46+01:00
Porównanie- środek stylistyczny w którym porównujemy coś do czegoś na zasadzie analogii np. piekny jak wiosenny deszcze, smutny jak jej zapłakane oczy.

Dzwiękonaśladownictwo - onomatopeja inaczej, używany w poezji środek stylistyczny polegający na takim dobieraniu wyrazów , aby naśladowały one swym brzmieniem opisywane zjawisko lub dźwięki wydawane przez opisywany przedmiot.
2010-01-21T14:53:42+01:00
Porównanie - zestawienie dwóch rzeczy na podstawie wspólnej cechy, w porównaniu wystepują słowa - jak, jakby, na kształt, niby

dźwiękonaśladownictwo-naśladowanie przy pomocy zapisanych dźwięków wymowy użytych w utworze literackim wyrazów bądź ich zespołów, pozajęzykowych efektów akustycznych. W najprostszej postaci są to wyrazy dźwiękonaśladowcze, w swej wymowie pokrewne dźwiękom występującym w rzeczywistości, np. brzęczeć, szeleścić, kukać.
1 5 1
2010-01-21T14:53:56+01:00
Dzwiekonaśladownictwo - wyraz jeden lub kilka naśladujący różne dzwieki i odgłosy.

porównanie zestawienie dwóch rzeczy, osób, lub wydarzeń mające na celu wykazanie w nich podobieństwa.