Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-21T15:49:32+01:00
Panie Boże!
Ty jesteś naszym ojcem i stworzycielem. My ludzie z natury grzeszni nie doceniamy cię. A powinniśmy. Przecież to ty stworzyłeś świat i nas. Nieraz wyśmiewamy że ciebie nie ma lecz to nie prawda.
Wybacz nam grzesznikom brak szacunku do twego stworzenia...
179 4 179
2010-01-21T17:28:37+01:00
Panie Boże


Przepraszam cię za moje wszystkie grzechy.Chciała bym aby nasze stosunki były bardzo dobre .



Pozdrawiam .............
50 3 50
2010-01-21T18:35:20+01:00
Panie boze przepraszam cie ze nie sznauje tego iz mnie stworzyles. powinienem / am by c wdzieczny / a z tegoo powdodu. postaram sie zmienic.



POZDRAWIAM !!! :DDDDDDDDD
19 2 19