Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-21T15:03:59+01:00
Sakrament jest darem Ducha Św. ponieważ ofiaruje nam on np. przez chrzest wyzwolenie z grzechu pierworodnego. Sakrament pokuty i pojednania ofiaruje nam wyzwolenie z wszystkich grzechów. Jako zadanie, ponieważ zobowiązuje nas do tego by nie tylko trwać w tej wierze, w dobru i czystym sumieniu ale także umacnać w niej innych. Przy chrzcie swiętym zobowiązuje rodziców do wychowania dziecka w wyznawanej wierze.
2010-01-21T15:44:13+01:00
"Sakrament to dar i zadanie"-każdy sakramęt to inny dar i zadanie,np.darem sakramętu Eucharysti jest dusza Boga,a zadaniem jestżyć w wierze
2010-01-21T18:07:26+01:00
Sakrament to dar i zadanie, poniewaz dzieki roznym sakramentom przyblizmay sie do jezusa. lecz sakmramenty to rownoczesnie zadania, bo musimy ich przestrzegac i je wypełniac. :))))