Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-21T14:57:45+01:00
Oto i słówka:
-dress
-jacket
-trousers
-necklace
-coat

Proszę ;)
1 5 1
2010-01-21T14:59:26+01:00
-sukienka-dress
-żakiet-jacket
-spodnie-trousers
-łańcuszek-chain
-płaszcz-coat .
-sukienka dress -żakiet jacket -spodnie trousers -łańcuszek chain -płaszcz coat
2010-01-21T15:00:43+01:00
-sukienka-dress
-żakiet-Jacket
-spodnie-Trousers
-łańcuszek -necklace
-płaszcz-coat