Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-21T15:16:22+01:00
Ludzie na kontynencie azjatyckim podam to na przykładnie w mieście kennia: *Dzieci nie maja gdzie sie uczyc
* Dla najbardziej zamożnych rodzinom albo plemion są organizowane zbiórki np: Przedmiotów do szkoły; pieniądze; Prowiant; zabawki:
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-21T15:56:44+01:00
Ludzie na kontynencie azjatyckim podam to na przykładnie w mieście kennia: *Dzieci nie maja gdzie sie uczyc
* Dla najbardziej zamożnych rodzinom albo plemion są organizowane zbiórki np: Przedmiotów do szkoły; pieniądze; Prowiant; zabawki: